Klipp!

Var på stan och shoppade med Susanne idag. Byxor var dagens mål, och tänka sig... Jag hittade faktiskt två par. Över förväntan. Ett par Diesel och ett par Crocker. Båda svarta. Diesel-jeansen var det dessutom 70% rea på, så istället för 1299:- kostade de 390:- Väldigt överkomligt :) Supersköna! Köpte även en knallrosa lång tröja från HM. Så... Jag är nöjd med dagens shopping, helt klart. :) Inte ofta jag skriver det. Notera dagens datum och klockslag ;)

Idag är det sista dagen på sommarlovet egentligen... För imorgon börjar alla skolan. Alla utom jag som får våndas en vecka till :) Sommaren har verkligen gått snabbt. Hå hå ja ja... Snart kommer snön!

Kommentarer
Postat av: älsk

duktig du är då, =) JC eller ?

2007-08-26 @ 16:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0