Har jag missat något?

Alltså... Jag vill minnas att vi innan sommarlovet planerade att gå ut på Hamnfestivalen? Vi kollade till och med upp när den var. Har den varit eller? Har det varit "festival" utan att jag har märkt det? Jag har för jösse namn (Fult uttryck, egentligen?) varit i den här stan hela sommaren. Ibland förundras jag över min vilsna hjärna :) Ja, jag hänger då sannerligen inte med i svängarna. Jag ska köpa ett senilsnöre att knyta fast mig själv i. Det ska gå härifrån till Friskis och till skolan och hem igen. Blir nog säkrast så. Då kan någon bara veva in mig om jag verkar vara på villovägar.

Kommentarer
Postat av: Sus

Ja men vi kollade aldrig upp exakt när. Det har dock aldrig varit någon hamnfestival, det var någon av idrottsföreningarna som brukar arrangera som hade slarvat så det var ingen. DÄRFÖR kom vi inte iväg. Du är inte senil :)

2007-08-27 @ 06:50:47
Postat av: jaanet

ååå bra att suss har koll haha för jag trodde jag var snurrig, vi skulle lixom också dit men den blev ju aldrig typ? haha.. men okej :) det var alltså ingen..

2007-08-27 @ 09:56:40
URL: http://www.prinsessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0