Fika.

Nu har Lisette och compani varit här och hälsat på och fikat lite. :) Trevligt med besök minsann. De blev lite besvikna över att jag inte bjöd på hembakta bullar (Jag fick en kavel av Lisette i födelsedagspresent :), men de fick nöja sig med Konsums kakor och muffins :)

Det är tråkigt att alla vänner från förr bor så långt bort. Å andra sidan är det bara två jag har kontakt med numera; Lisette och Karin. Resten försvann längs vägen. Inte helt otippat. Det blir ju lätt så. Tråkigt eftersom de ändå är de från förr som känner mig bäst. Nu byter man ju klass varannan vecka och orkar inte engagera sig i att lära känna folk så mycket. Tråkigt, men sant.

Vad ska man äta idag?
Finns en bit av gårdagens pizza kvar... Men jag tycker inte att det finns något äckligare än värmd pizza. Så.... Fil eller något kanske?

Kommentarer
Postat av: älsk

Jag blev också tillpekad MP, dubbeldejt ? =)ja men du, du får träna på baka med kavel till nästa gång =)

2007-08-15 @ 19:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0