En konstig dag.

Idag har varit en konstig dag. Konstigt väder. Konstiga människor. :)

Imorse när jag pallrade mig upp ur sängen var det strålande sol, och väldigt väldigt varmt. Svettades halvt ihjäl när jag fraktade mig till Friskis. För det första finns det ingen luftkonditionering på stadsbussarna, och för det andra blev jag genomsvettig av att gå från stan till Friskis. Varmt varmt. När jag sen hade tränat klart och kollade ut så var himlen kolsvart och det bara öste ner regn. Dessutom åskade det ganska bra. Bara så där. På en timme ungefär. Mystiskt. Åskade när jag gick till stan och bussen hem också. Usch. Jag hatar att vara ute och gå när det åskar. Scary! Nu är jag i alla fall mör i hela kroppen efter träningen. Men jisses vad man tappar mycket när man inte gymmar på länge, utan bara kör pass. :) Det får jag sota för nu. :)

Jag har lagt ut mina böcker på annons också. Och idag ringde en mycker konstig filur. Han hade slutat plugga men var intresserad av Språk i text och Svenska meningar. För det första tar man sig inte in på Anslagstavlan utan användare, och användaren försvinner när man inte pluggar längre? Sen förstår jag inte varför man låtsas vara intresserad av just de två skittråkiga grammatikböckerna, när det fanns typ Selma Lagerlöf eller något annat soligare? Sen började han fråga tusen saker om mig, och vad jag pluggade och bla bla bla. Ringde från Dolt nummer också. Det roligaste är ändå att när jag lade ut min systers böcker på annons i julas, så ringde samma person till henne. Frågade ut henne och bara låtsades vara intresserad. Dags att skaffa ett liv, lille vän.


Ajöken, people!

Kommentarer
Postat av: Moa

Läskig snubbe!

2007-08-08 @ 18:34:59
URL: http://moaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0