Dumt dumt.

Jag får tydligen mer pengar nu än vad jag fick förut. Men annorlunda fördelat. *psssst* Jag tycker det är jävligt dumt fördelat! December är en riktig pengaslukarmånad av flera orsaker... och får man 1800:-. Ja... Smart uträknat. Applåder. Detta berodde på terminstiden, så de hade inte ens varit lite fulla när det hade planerat mina utbetalningar. En bra nyhet är i alla fall att det är i juni, och inte maj, jag får 1800:- andra gången. Ett extrajobb skulle onekligen göra mig lugnare. När jag nu ska ha tid med det. jag måste gå upp halv 5 varje dag när jag ska till skolan, och kommer inte vara hemma förrän vid 19-tiden säkert :) Nattjobb? :)

Ja jävlar... Nu ska jag jaga fatt på studievägledaren och sen bm. Sen ska jag komma på vad jag ska träna för något.

Först frukost.

Kommentarer
Postat av: jaanet

men va stört! csn e så jävla knasiga

2007-08-06 @ 15:51:17
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0