Dåligheter.

Nu har jag varit hos Susanne igen. Och "spelat spel". Vi spelade visserligen spel, men alla spelkvällar hos Susanne verkar sluta med vin. Idag blev det bara ett glas. Men efter en rätt aktiv dag, med sallad som middag, så räckte det tydligen. :) Ja jag säger då det... Den där eländiga levern. :) Stryk i NE fick jag också. Damn. Revansch snarast, jag bjuder alltså in mig själv, Susanne! :)

Imorgon ska jag ut till Bergvik igen, med Susanne denna gången. Shopping shopping. Roligt. Hoppas det finns något som passar som jag inte upptäckt ännu. Det vore väldans trevligt, men ett under? :)




Det här är kärlek det:
Jag
(efter löptur): Usch, vad jag eftersvettas.
Älsk: Ja, jag ser det. Du ser ut som en gris.
Jag: Meh!
Älsk: Jag menar inte så... Bara till färgen.
(Skulle det kännas bättre då? :) )

Jag: Titta! Ser du att jag har städat?
Älsk: ??? Nej?
(Säger ju att det aldrig ser städat ut här!)




Måste uppdatera Piggelino också! Man får lite ångest av det faktiskt. :) Bra ångest. Motivation kanske det kallas?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Bergvik? Bor du i Karlstad? :P

2007-08-26 @ 09:10:45
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Men det lät inte bekant däremot ;P hehe.

2007-08-26 @ 10:05:29
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Sus

Du är alltid välkommen att komma och spela NE :)

2007-08-26 @ 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0