Dags för vila?

Ja jag tror sannerligen att det är dags för en vilodag. Jag hade tänkt ta den på söndag, eftersom jag ska på Susanne-kalas imorgon. Och det är ju lite "dagens överraskning" vilket tillstånd man är i efter ett besök där ;) Men kanske blir det vila imorgon också. Det visar sig. Det vore väl ingen större katastrof kanske. Träningen gick ganska bra, även om jag var väldigt trött överallt :) Lunchrushen lyckades jag träffa också.Typiskt.

Om 3 timmar ska jag på bio, Shrek den tredje, och vad har jag hunnit hittills idag? Inte så mycket mer än frukost, träning, handla present och nu äta mellis/lunch/middag/whatever :) En Felix fullkorspaj med kyckling denna gången. Den var inte heller god. Jag får nog hålla mig till Gorby´s.

Kanske ska sova en stund?

Kommentarer
Postat av: Sus

Du får det att låta som att jag tar en tratt och tvingar i dig vinet :) du har en egen vilja min vän... haha

2007-08-31 @ 16:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0