Dagens nyttiga.

Var på Friskis och gymmade en sväng. Det var typ jag och muskelbergen. Hjälp. :) Känner mig så lite och klen i jämförelse. I och för sig så är jag väl klen nu eftersom jag precis har börjat gymma igen efter 3 månader >_< Men men.... Tekniken är redan tillbaka i alla fall. Nu ska jag bara hitta de där stackars förlorade musklerna också :) Borde byta program också. Jag har bytt två gånger på snart 1 år. Mycket illa. Skäms på mig.

Nu ska jag roa mig med att plugga lite. Hemtentan ska in på fredag, och det enda jag har gjort är framsidan :) Men det ska nog gå bra. Ju fortfare den blir klar, desto fortare får jag riktigt sommarlov. Tss... Som om att jag inte har slappat denna sommaren? Joo... Annars hade det varit klart för lääänge sen :) Detaljer.

Påminn mig för guds skull om att jag aldrig mer ska läsa sommarkurs. Jag verkar ha förträngt hur drygt det var förra sommaren. Men lika bra att göra klart. Lånar jag en massa pengar vill jag ha ut något av dem också. Så det så. Annars är det ju väldigt värdelöst och onödigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0