Bad day... Milt uttryckt.

Jag vet inte varför... Men jag är nästan förvånad över att matlagningen passerade utan några större olyckor? Som ni redan vet gjorde jag en stålmannenflygning a la magplask med glid under löpturen. Man tyckte ju att det hade räckt för en dag. Men när jag kom hem från Skutberget så var avloppet fuckat igen. Nice! Det var tack och lov inte lika fuckat som sist, så det enda som kom upp var vatten. Men det är fortfarande äckligt att andras vatten kommer upp i mitt badrum. Me don't like! Så imorgon ska jag traska bort till KBAB och upplysa dem om att allt inte är som det ska, även om det kanske inte är akut kanske de bryr sig lite. Det skulle kunna sluta med en vattenskada. Onödigt dyrt.

Nu ska jag kolla på Morden i Midsomer. I bästa fall exploderar inte tvn förrän jag har gått där ifrån. Som tur är har vi två. Just in case...

Kommentarer
Postat av: Bella

haha men stackare, du har inte haft det allt för lätt idag :( o andra sidan kan ja nog upplysa dig om att kombinationen hostmedicin och för mycke vin dagen innan inte var någon höjdare. skelantet berodde högst troligt på en mycket olämplig blandning ;)

2007-08-21 @ 22:07:40
URL: http://ballan.blogg.se
Postat av: Moa

Tv: n är ju bara ännu en matriell grej. Härligt att du ser på saken som så "som tur är har vi två" :-)

2007-08-22 @ 20:51:59
URL: http://www.moaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0