Den vansinniga hobbiten.

Det var ungefär så jag kände mig på kickboxningen idag. Ibland (Mest hela tiden, faktiskt.) blev det kortslutning. Sprang ilsket på stället, och kom inte riktigt ihåg vad jag skulle göra :) Lite pannkakssmet av alltihopa.

Men det var skojigt faktiskt. Skulle väldigt gärna vilja fortsätta med boxen. Frågan är om det är värt 1500:-/år extra. Eller om det går lika bra på F&S :) Får suga lite på det. Överväger att gå på F&S-boxen imorgon för att jämföra lite :) Fast, jag vet ju inte om jag tar mig upp ur sängen imorgon bitti... Som det känns nu... Icke! :)

Vart det än blir box, så blir det i alla fall ett par egna handskar!



Kommentarer
Postat av: Linda

JA det är värt de extrapengarna för ett par EGNA handskar!!!

2010-09-07 @ 10:43:04
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0