Värsta bästa!

Idag hade jag bestämt mig för att vara frisk,
så jag och Linda pallrade oss iväg till Friskis för ett skivstångspass.
Jag hoppas verkligen att jag fortfarande är lite halvsjuk, för jag var halvdöd när jag kom fram till Friskis.
Vad kan den promenaden ta? 10 minuter?
Men under passet trodde jag verkligen verkligen att slutet var nära.
Som tur var så var det bara luftkonditioneringen som var pajj! :)
Överlevde med nöd och näppe. Grymt pass.
Erika O people. Gå på hennes pass!

När jag hade blivit människa igen åkte jag och Älsk till Karlskoga och kollade på hus.
Inte visning alltså... Utan en liten drive-by :)
Åhhh. Huset med stort H bara stod där.
Hälften så stort som på alla mäklarbilder (vad är det för jävla vidvinkel de fotar med?)
Men helt okey!
1 000 000 någon? Snälla? Linda? Du hade ju 35? :)







Fick värsta bästa samtalet förut.

Kan det inte typ bara råka regna lite pengar över mig?
Typ... Kan jag få låna guldbyxepojkens byxor? :)
Doesn't matter.
En del saker tar man sig råd till :)


Weehooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0