Top Model.

Man lär sig mycket när man tittar på Top Model.

'My body is my tempel. And sometimes my tempel wants cheesecake chocolate!'




Och nej, Lyset. Bafucin hjälper inte ett jääävla skit.
Det enda som domnar är tungan, och där har jag inte ont.
Allt annat gör precis lika ont, trots att jag har överdoserat å det grövsta.
Zyx hjälper förresten inte heller inte ett jävla skit.
Och inte Vicks.
Får väl köpa Strepsils...
Är det meningen att man ska bränna så mycket pengar på skit?
Å ja, jag är bitter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fishermans friend,den ''extra stark''. den kör jag alltid på,allt annat e skit ;)

2010-05-04 @ 15:20:33
Postat av: lys

tycker jag får ondare av vanliga halstabletter iaf, det vet jag :p hm...du får dricka massa te med honung och citron!



bra att mats bara var lite mullig. ;)

2010-05-05 @ 14:32:29
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0