It's gettin' hot...

Dra mig baklänges på en rosa trehjuling vad varmt det börjar bli.
Höll på att avlida på riktigt idag när jag jobbade.
Och ändå är det inte sommar ännu.
Måtte det bli en riktig svensk sommar i år också.
Annars vet jag en som kommer ligga som en blöt pöl på salongsgolvet.
Gunilla kommer torka upp mig med moppen, och vrida ur mig i slasken.
'Var tog hon vägen?' kommer de undra.



Nu ska jag skära lite ananas tills The Mentalist börjar.
Man skulle kunna tro att jag kör på nyttiga linjen.
Men jag har allt en påse M&M's också

Don't ya worry! ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Men vem ska då massera mig???

2010-06-01 @ 21:01:46
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Suss

Vrider Gunilla ur moppen i slasken? Har hon ingen mopphink? Du märker att jag fokuserar på de viktigaste problemen... :)

2010-06-01 @ 23:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0