Mary can't phone home :(

Jag fick ju min nya ljusrosa telefon på posten.
Öppnar, glad i hågen.
Va faaan?
Ett sim-kort.
Vad ska jag med det till?

Det jädra ägget sålde ett nytt abonnemang till mig.
Den lilla detaljen glömde han nog att nämna...
Vad ska jag med två abonnemang till som aldrig någonsin ringer?
Snälla killen på 3 i Karlstad köpte tillbaka mobilen och abonnemanget i alla fall.
Callcenter-muppen kan ju sätta sig på en högaffel och rotera.
Själv får jag vackert vänta ända till augusti innan jag får en ny telefon :(
Kanske borde skicka in den för uppgradering så jag inte råkar ta livet av den.

 

 


Kommentarer
Postat av: lisette

vafan. hur lyckas de egentligen. tror dom man vill ha två abbonemang. bara man får en ny telefon är man nöjd, eller vadå? spunk.

2010-02-12 @ 22:07:55
URL: http://myslys.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja det är på riktigt! Kom till Mora och gå på droghandeln vettja! =) Hehe... Finns tydligen fler runt om i Sverige också

2010-02-13 @ 01:29:54
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0