Jakt & Fiske...

Eller vad nu det där programmet på tv4 + heter?
Där även min stora skräck, Per Morberg, brukar figurera... (Ihhhhhhk!)

Såg det idag i alla fall.
De pimplade.
Jag drabbades av akut hemlängtan!
Åhh, jag måste åka hem snart.
Det kommer bebisar, hästar, hundvalpar och det enda med det tredje.
Och jag är HÄR?!


Iofs sprutar det ju både bebisar och hundar här med.
Men men... Hemmahemma är ju alltid bäst.

Och jag har inte varit hemma sen jul.
Galet.
Skärpning.


Bild.

En sån här goding är på väg hem till mammsen å pappsen.
Sötaste hundarna. Alltid!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hahaha men precis!! ;)

2010-04-05 @ 00:14:00
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: linda

jag är kanske lite bakis imorgon....

2010-04-05 @ 01:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0