Yesterday...

Igår var en fullspäckad dag minsann. Roligt när det händer lite :) Började med en liten tripp till Karlskoga tillsammans med Kristina för att hälsa på Madde i nya fina huset. Åhhh, blir jag avundsjuk eller? Ja det blir jag. Desperat? Jag? Vem? Va? Helt plötsligt förstår jag alla som går på krogen och tar sig ett kvart i 2 ragg. Eller kvart i 3 om det krisar ordentligt... :) Så känner jag med hus just nu... Det ligger ett liiitet fult hus ute på hemnet. Typ en skrubb med kök för 350 000. Alla inventarier ingår. Jag är så desperat att jag skulle kunna köpa det lilla fula bara för att få ett hus :) Nåväl. Är man i Karlskoga så måste man äta på "Som hemma". De har jordens godaste Club Toast. Värd varenda krona. Börjar dreggla när jag tänker på den. Mmm mmm mmm MMM!

Back in Karlstad var det en drinkkväll planerad. Jag planerade dock att inte gå, eftersom jag inte hade något annat än 2 år gammal Wild Africa i kylen, och hade varken tid eller pengar för Systemet. Men Suss övertalade mig att komma i alla fall. Det var väl tur det. Roligt var det. Mycket skvaller och en drös med drinkar. Den sista hällde jag över mig själv och Nina. Dags att gå hem då med andra ord :)

Idag... En inte fullt så aktiv dag. Suttit vid datorn och sovit om vartannat. Jag sov alltså inte vid datorn... Riktigt så slö har jag inte varit :) Och så klart... Pizza. Mmmhm. Africano skulle jag ha. Kom dit, och de hade gjort en capricciosa. Suck. Där får man för att man försöker prova något nytt. Men han slängde på lite banan och curry och bjöd på en sallad. Gott var det i alla fall.

Nu sova igen tror jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0