Som det (inte) ska va!

Var duktig och pallrade mig iväg till Friskis idag efter att jag hade slutat. Gick dit endast för att det var Charlottes pass. Och vad ser jag när jag kommer dit? Ny instruktör. Åhhh, sånt är så segt. Jag blir så less. Men blev lite gladare när jag insåg att det var instruktören från i måndags. Hon var ändå bra. Bra musik. Och nu var armrörelserna inte lika okontrollerade :P Det vill jag åtminstone inte låtsas som.

Älsket var snäll och hämtade mig. "Du.... Kan vi köpa godis?" Trillade in på 7/11 svettig och äcklig. Köpte jordens dyraste choklad. 22:- för en 100grammare! Skandal! Och jag har inte ens öppnat den... Ännu mer skandal. Men den ska avnjutas. Herregud. Kunde ju fått två för samma pris. Galenskap. Nåja... Choklad är gott. Det får vara värt det :)

Jaha. Nähä. Om man skulle ta och trilla i säng snart kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0