Vidrigt är nog ordet jag söker...

På två dagar har vi hittat inte mindre än 10 nyckelpigor i vårt sovrum. Eww! TIO! Jag har inte mycket emot nyckelpigor i vanliga fall. Men jag är inte så tjenis med tanken att de krälar omkring i sovrummet när jag sover *ryser* Folk vet väl vid det här laget vad jag tycker om kryp. Bläh! Men ja... Om inte alla tar och dör snart så ska jag fan spraya hela jävla lägenheten med radar! That´s a promise! :)


+

VS.




Oh yes, It's a gun! Die bitch, die!
Mihihihih :)


Vart fan kommer de ifrån? Har ju inte fönstret öppet nu mitt i vinternn Wierd. Disgusting. Bläääh!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Oj..dom kanske har något bo någonstans? :P

2008-09-23 @ 22:57:54
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0