Sommar och paranoia.

Då var den här. Den hatälskade årstiden. Sommar är såå underbart. Och sååå förjävligt! Idag har inte mindre än tre gigantiska blodtörstiga getingar jagat mig för att få sätta gadden i mig. Tack och lov så lyckades de inte. Men en krockade i alla fall med mig. Dessutom kröp en spindel på armen. Blääh! Det var verkligen varit liiite för många adrenalinpåslag idag. Förutom de här fyra uppenbara har jag inbillat mig ungefär 200 andra kryp. Bläsch. Utrota att med fler än 4 ben.

Ska snart ut på promenad. Har ju redan ätit en glass idag... Men det kanske blir en till? :) Man lever ju bara en gång, och livet är alldeles för kort för godis-späkning. Kanske till och med ska raka benen och leta rätt på en kjol?

Kommentarer
Postat av: Vickan

haha har också fobi för småkryp, så känner igen din dag med min:P

2008-05-04 @ 17:38:21
URL: http://vickymalmquist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0