Tristess!

Fy fan vad tråkigt det är på Yoga-weekend alltså. Jag hade hoppats på massa övningar och typ varför man gör de övningarna och sånt. Men nej... Vi bara andas och andas och andas. Så otroligt tråkigt. Ja, jag vet att det också är yoga, egentligen. Men det var itne det jag ville ha. Gjort precis samma övningar 3 dagar i rad. Jävligt motiverande. Tänk om det alltid gick samma tv-program varenda dag? Det är så det känns. Iofs går det väl typ samma program också. Vad är summan av kardemumman? Life´s a bitch. Tills imorgon ska vi dessutom ha gjort en god gärning för någon vi inte känner bara för att förbättra våran karma. Dessutom ska vi ta kontakt med någon som det har skurit sig med. Typ en gammal vän eller något. Men jag känner att jag inte har några sånna problem att lösa längre. De som inte finns i mitt liv nu vill jag heller inte ha där. Kontakten tog helt enkelt slut av en anledning. Så det så. Funderade på några gamla kex först. Men vill jag ha dem i mitt liv nu? Njet. :) Kanske slänger iväg ett sms till en vän jag itne hört av på länge istället. Trots att vi inte har något otalt. Det får vara det. Den goda gärningen vete tusan. Jag får väl få dålig karma då :P Stackars mig. Det är jag och Earl...

image252

Imorgon ska jag nog träna i alla fall. Eller så ska jag leta present till Micke. Svårt val :P Kanske hinner båda :) Och eftersom vissa är oroliga att jag inte ska komma i jeansen eller hinna bli fit till beach 2008 så kan jag ju meddela att jag har börjat springa igen. Så bara för att jag inte hänger på Friskis hela tiden så äter jag inte bara :P Nog för att jag just nu har en godispåse brevid mig. Men det var för att jag inte kom ihåg att äta något igår när jag hade köpt :) Får inte låta det bli gammalt!

Btw så känns det inte som söndag. Det känns som torsdag. Känns så surt att ha missat en långledighet för den här skiten. Åhhhh suck! Nu ligger nog min karma på attans mycket minus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0