Är inte sommarlovet slut snart?

Så får man inte säga. Jag vet det. Men jag såg precis höstens schema, och det ser så roligt ut. Fys, ansiktsbehandlingar, kost och ledarskap. Vill inte ha sommarlov längre. Jag vill träffa alla människor igen. Saknar dem faktiskt redan <3 Men så är det... Om bara ungefär 25 jobbpass till så är det skola igen. Okey... typ 22 då... Eftersom 3 av dem är första skolveckan. Intressesmurfen dansar av lycka... Typ.

Dagen efter finns det verkligen inget bätte än kall O'boy. Jag har snart druckit 1½ liter. Och nej, jag skojar inte. Det är sant. Och sååå jävla gott. Mummelimumma.

Snart är tvätten klar. Göttans. Kanske ska passa på att vika det som jag tvättade för en månad sen, och som fortfarande hänger på "tork"? :) Jag vet att jag är lat... Men jag står i alla fall för det :)

Kommentarer
Postat av: Karin

får smaka dem istället då:)

2008-06-29 @ 14:51:42
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0