Mörbultad!

Idag är min kropp väldigt mör. Först klassisk massage hela dagen i skolan. Trodde att Kristina skulle ta livet mig. Det kändes som det. Var alldeles kallsvettig innan han var färdig med mig. Mystiskt var det. I lördags när hon masserade mig var jag mest stel, men idag hade jag såmycket muskelknutor att hela ryggen kändes som en puckelpist. Väldigt aj-aj.

Efter en sån dag känns det ju bra att gå och gymma för första gången på en månad också. Pust. Massor med folk också. Alla kommer ju på att de ska börja ett nytt liv i dessa tider. Tyvärr gymmar de inte hälften såmycket som de pratar, så det tar ju hundra år att hinna igenom det man ska. Blää. Ha era jävla kafferep hemma i soffan istället om ni ändå inte tänker träna. Fick förresten praktikplats idag på Slim & Tone i Mora. Bäst att slimma sig lite då kanske *Harkel*

Nu ska jag se klart Simon & Tomas och sen ska jag massera Micke. Mahahaha. Tar ut revansch på honom ^^ Mycket snällt tycker jag.

Ajöken på er!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Det enda dom har öppnat är väl H&M som knappt har några kläder? ;P haha...positivt jag vettö ;)

2008-01-21 @ 22:51:00
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0