Yeeehaaa.

Idag har jag kört bil för första gången på 2½ år. Det gick över förväntan faktiskt. Jag lever ju i alla fall. Och bilen också. Alla medtrafikanter lever faktiskt också. Får väl se hur det går sen när jag ska ta mig till Mora och tillbaka. Jag bestämmer att alla älgarna får hålla sig i skogen. Alla rådjur också, helst.

Praktiken ja. En bokning hade de på hela dagen igår. Så jag vek handdukar efter alla konstens regler och sen fick jag en ansiktsbehandling. Får väl se vad som händer idag. Lite mer hoppas jag. Ganska skönt att inte börja förrän 13. Världens sovmorgon ju :) Så mycket sovmorgon som det nu blir med 6 hundar...

Frukost!

Kommentarer
Postat av: lys

vaaart är bilden!! jag som såg fram emot att se nya frissan =) duktig som åker lite bil, =)

2008-04-02 @ 14:32:24
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se
Postat av: Susanne

Well that´s about time! kommer du verkligen våga köra i Värmland också nu då? ;)

2008-04-03 @ 14:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0