Den hemska sanningen...

Hör ni skräckfilmsmusiken? Jag hatar allt ältande om vikt och mat och bla bla bla. Men idag gjorde A en utvärdering på mig. En sån som de gör på alla som börjar träna på gymmet. Härmed är jag alltså överviktig. Jisses :) Och inte bara det. Nästa halva jag är en vandrande liten fettblobb. Ewww! Inte hade jag tillräckligt med ben och muskler heller. Men styrketesterna klarade jag galant. Häum... Ajja... Jag lovar att jag är motiverad till att träna nu i alla fall. Jag undrar vem man ska gå till om man vill göra sånna här mätningart annars. Dietist? Doktor? Det vore ju nice att kunna göra en ny om tre månader. Snacka om Hälsoterapeut. Sen jag började utbildningen i September har jag alltså gått upp 6 kilo. Stark jobbat ^^ Ajja... Det ska bort. Snart bikinisäsong ju.

Annars kan jag meddela att det inte händer så mycket. Jag får inte tag på PA-stället. De vill inte svara när jag ringer. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Men men... Det löser väl sig. På torsdag skulle jag ha fått jobba i K-d också... Men här sitter jag. Fast på praktiken där jag gör... Ja... Vad gör jag egentligen? :)

Undra om man ska cirkla imorgon? 

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag skulle också vilja göra ett sånt där test :)

2008-04-21 @ 23:38:09
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Jag känner mig inte så superfin :( hatar såna här dagar.

2008-04-22 @ 18:38:02
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Peter

Hahahahahahaha....så går det när man smäller i sig massa godis, choklad.....och kladdkakor var o varannan dag :P

2008-04-23 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0