Att prioritera...

Solen skiner och det är förbannat gôtt väder. Jag skulle såå gärna vilja ut och gå långt långt långt. Men eftersom ingen i hela avlånga landet är vid datorn och jag inte vill gå själv så blir det väl inte så då... Istället får jag väl sätta igång med lite hemtentor. Blä. Jag vill inte! :( Men men... Det lär ju inte skriva sig själv antar jag.

Idag är det förresten 06:ornas absolut sista skoldag. Fyy så skönt för dem! Jag längtar till nästa april! Men jag vet att jag kommer grina hela sista veckan. Usch. Jag och min separationsångest. Men vore liite skönt med ett jobb och massa pengar. Även om man inte direkt blir miljonär i den här branschen... Inte den här heller :P Jag är dålig med mina karriärval... Djurvårdare, lärare, hälsoterapeut... Varför blev jag inte advokat istället? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0