Skratt i fötterna.

Ja... Jag blev visningsobjekt när det kom till fotmassage. Eftersom det var ju såå bra att visa på någon som halvdog vid blotta tanken på fotmassage :) Sagt och gjort. Blev inte bara massage heller. Vips så blev det reflexologi och knäcka tår och öppna luftkanaler och annat som inte kittlades, men kändes allmänt skumt :) Massagen kittlades apmycket i alla fall och jag låg och fnissade så jag studsade runt på den där stackars bänken. När det kom till trampdynorna, tårna och hålfoten var det verkligen inte nådigt. Jisses... Men jag sparkade inte ur tänderna på varken läraren eller min massagekompis. :) Lärare nummer 2 trodde att jag hade skrattet i fötterna och att det var därför jag skrattade. För att det satt fast skratt som lagrats där under flera år. Låter rätt skumt va? Tydligen hade hennes skratt suttit fast i hennes knäveck. :) Skumt skumt.

Idag har vi även kramat träd för att få deras energi. På riktigt alltså. Jag undrar ju lite vad övriga elever på skolan trodde om oss? :)

Imorgon gör vi helkroppsmassage för första gången. Mycket att ha i huvudet. Som tur är är inte provet förrän i november-december någon gång. Så imorgon är det fritt fram för hjärnsläpp :) Men jag är nervös ändå. Och jag hoppas verkligen att jag får ge massage först. Hjärnan blir helt söndermosad annars.

Nu mat. Sen Idol. Sen plugga fjärilar och hjärtan och cirklar och allt va det nu heter.

Horisontaladduktion!
//Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0