Åhh, självdisciplin?

Kan man få beställa lite självdisciplin, eller? Så fort jag har satt mig med anatomihäftet kommer jag på något annat som måste göras. Prova fredags-utstyrseln, äta, hämta pennan vid datorn, registrera träningen på träningsdagboken, kolla datorn, kolla datorn, kolla datorn... Ja... Jag har helt enkelt inte mer förståelse för blodomloppen nu än vad jag hade igår. En sån himlans tur att det sköter sig själv, och att jag inte behvöer tänka på det annars. Då skulle jag ha kolat för länge sen. En bra sak är att vi har partenta på torsdag. Och om jag inte hade varit en sån fegis kunde jag bara ha glidit med på en gladpackad räkmacka. Men jag gillar inte räckmackeåkare... Så jag får väl ta och lära mig det här ändå *suck* Jag mötte i alla fall Karin på stan idag. Det är min partner i crime. Vi kollektivskolkade idag. Det är säkert inte alls genomskinligt? Nee då... Det gäller att prioritera. I alla fall så betyder ju det att jag inte är ensam om att smita lite från studierna. Skönt att det finns fler :)

Kom på en sak... Fredag blir en sjuuukt stressig dag. Jag vet inte hur jag ska hinna med mig själv. Jag ska massera, åka till Toys R Us och leta prylar, helst träna och någon gång ska jag hinna inhandla någon form av alkohol. Ja, det blir spännande. Helt klart.

Ska jag plugga nu då?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, när man ska plugga kan man komma på hur mycket som helsts om är "viktigare" att göra just då... Mycket mystiskt.

2007-10-31 @ 09:02:17
URL: http://pb2007.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0