Bad girl?

Ha. Facebook är roliga. På "Vilken drink är du?" blev jag vatten, men på "Are you a naughty girl?" så blev jag till och med en "Bad bad girl". :)

image153"You're a bad girl alright. No matter who you are around, you make their senses tingle.
You have the ability to make any do whatever you want."








Hmmmpf :) I'm a nice girl... För att citera Jessica Simpson. Någon annan hade dessutom vågar definiera mig som lat :) Elakt. Jag ärväl inge lat? Höhö. Joo det är jag.

Nu ska jag sova en stund och se om huvudvärken försvinner. Inge skööönt!

Kommentarer
Postat av: majgun

jag har också huvudvärk, haft sen igår, inga tabletter hjälper.. vad jag gör uppe? jo jag tvättar från kl 7 jag. och var uppe i natt kl 4 å torka kiss å bajs. bara så du vet.

2007-11-25 @ 07:52:16
URL: http://majgun.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0