Kära tomten...

Har gått väääldigt dåligt med anatomipluggandet idag. Endast 1½ timme... Och det var ju inte direkt effektiva studier. Försöker sammanfatta det viktigaste... Så dags nu liksom. Kommer få sitta heeela dagen imorgon. Fast vi ska ju ut till Bergvik... Så vi får väl se hur det blir med det. Annars får jag väl sitta helaste natten imorgon. Dumt gjort. Men men... That's me. Sistaminutenplugg. Får hoppas att Älsk sover länge så att jag kan gå upp tidigare och plugga duktigt då. Omöjligt att hålla sig borta från honom annars. Speciellt nu. Åker ju hem på torsdag och stannar i en evighet. Kommer jag att få separationsångest? Ooh yes. As always. Kommer gråta krokodiltårar.

Nu ska jag läsa lite innan det är dags att sova. Måste ju upp klockan 9 och se julkalendern :)


Ge mig lite självdisciplin!

Kommentarer
Postat av: Anna

bejrg vik ag med!! Pluggande komer jå höttebra! fuär bäst! psus

2007-12-16 @ 03:20:03
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0