Jag vill heeem!

Jag vill hem nu. Hem till mormor och äta knäck. Hem till farmor och äta lussekatter. Hem och äta helt enkelt. Och träffa alla igen såklart. Var ju evigheter sen jag var hemma. :/ Blir så när man inte har slappt universitetsschema längre. I vår blir jag ju troligen hemma i 5 hela veckor i alla fall. Om jag lyckas ragga tag på någon praktikplats dvs. Både skönt och enerverande blir det i så fall. Vanligtvis är en vecka hemma ungefär vad jag klarar. Oftast är det lite i överkant. Det kan bli spännande. Saknar ju så klart alla voffarna hemma. Och hästarna. Och min halvdöda kanin!
image171

Till er uppfinningsrika där ute har jag ett uppdrag. Gör en äggkokare som inte låter så förjävligt illa. Räcker det inte att det piper lite. Eller ringer, som en äggklocka? Måste den tjuta oavbrutet tills man har hunnit in i köket och dragit ur sladden. Snacka om stress :P

Det är i alla fall vitt på backen idag. Det är det tunnaste snölagret jag har sett. Det kanske till och med bara är frost. Men det gör inget. Det är vitt. Vitt, vitt, vitt!


Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0