Meltdown monday.

Snacka om att det har varit en måndagsmåndag idag!
Det ihop med att vi skulle försöka få ihop alla siffror i servicekursen...
Ja jag säger då det..
Jag och Annelie gjorde olika, fast det blev samma.
Och jag kan ju ge mig den på att vi båda gjorde fel :P
Men men... Det visar väl sig :)



På lördag är det Fest- och bröllopsmässa på Elite Stadshotellet.
Ni kommer väl till vår monter och hämtar massor med bra värdecheckar och tävlar om härliga priser.
Va? Va? Va? Va? Det gör ni väl? :)
Jag kommer hänga vid scenen när det är high heel school i alla fall.
Känns som det är något för mig.


bild.

Nu blir det Paradise-reprisen, och sen tänkte jag nog,
hör och häpna,
pallra mig till gymmet innan jobbet imorgon.
Undrens tid är icke förbi.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du har bloggat! :)

2010-10-19 @ 20:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0