Till Karlstad.

Imorgon styr jag kosan mot Karlstad igen. Åhh, det är alltid så tråkigt att åka tillbaka. Jag är ju hemma här. Karlstad kommer alltid att vara borta. Men men... En dag kommer jag minsann att flytta hem. Allt annat är otänkbart.

Försökt fota en del av krypen här hemma. Inte så lätt. En del bara ignorerar mig, en del försöker äta upp kameran. En del är livrädda för den. Ja jisses. En snabbare kamera vore trevligt :)

Nu blir det sängen. Upp i ottan och pallra sig till bussen. Sen blir det jobb 13-20. Fullsmockat var det också. Trevligt! :) Kommer vara mer död än levande imorgon kväll tror jag :)



Nya stjärnan.
Arro.
Hur söt?
Överjävligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0