Gymmeligymma.

Dagen D. Gyminstruktion. *brrrr* Hade nästan lite ångest för det hela. Och bättre blev det ju inte när människan säger:
"Men inte ska väl du ha ett grundprogram?"
"Jo... Har inte gymmat på 'ett tag' (Läs: Juli).

Men nu har jag i alla fall ett sproilans nytt program. Mycket roligare än det andra :) Nu ska jag ju bara komma iväg också. Den där lilla irriterande detaljen.... Så nu kommer jag att hänga i fria vikter-rummet med de stora pojkarna. Jag hatar det där rummet. Det känns alltid som om jag har hamnat helt fel. Vilket jag förmodligen har också. Sitter där med mina minihantlar, medan de svingar runt prylar som är ungerfär lika stora som mig. *hmpf*

Imorgon lutar det åt skivstång/spin. 90 minuter. Träningsvärk i 2 veckor efter det vill jag lova... :) Men... Då hänger det på att massa folk avbokar sig. Attans reservplatser :/  Annars kanske Skivstång/step. Dubbelt så mycket att trassla in sig i... :)

Över & ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0