Godiiis!

Har städat precis hela dagen idag. Om någon förtjänar minst tre kilo godis idag, så är det jag. Banne mig! Nu är det skinande rent här hemma. Nåja. Det kanske är något som skiner i alla fall. Inte är det solen. Förresten skulle det väl ändå inte synas genom de här otvättade fönstren. Städat är det, hur som helst!

Såg att ett något försenat våffeldags-inlägg hade lyckats bli publicerat också? Bra att ni får veta i efterhand var jag gjorde i torsdags. Jag försöker alltså uppdatera, men det fastnade nog i boring-filtret :) Kan berätta att jag faktiskt fick våfflor också. Av Suss. Hos Suss :) Det är en klippa det!

Så måste jag berätta att jag köpte Ben & Jerry nya glass. Glasspinnen alltså. Fy fan.. Det kan vara mina sämst spenderade 26 kronor hittills i livet. Äcklig var ordet. Tacka vet jag chocolate fudge brownie. Gör den som pinnglass isället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0