Onsdag.

Skönt med en helt vanlig vecka! Inga röda dagar som gör mig alldeles dagvill :) Geniet behärskar ju kaoset, men jag är ju bara jag. Man blir ju dum av socker sägs det, och det råkar ju vara min huvudföda. Så rutiner passar mig bra :)

En annan rutin som borde återupplivas är ju träningen. Kanske ska tvinga Lyset att gå hem från stan på fredag. Packa lätt! Vi ska gå en timme. Uppför! :) Sen har ju favvo-instruktören pass på söndagkväll. Kanske borde masa sig dit. Måste ju börja någonstans :)

Nä hörrni. Har tokstädat köket halva kvällen. Är dötrött av alla Ajax-ångor. Nu är det rent i alla fall. Om bara någon kunde bära ut alla sånna här tråkiga saker nu, som glasburkar, knäckta täckglas till terrariet, reklam, reklam, reklam, reklam...

Kommentarer
Postat av: lisette

jag ska med andra ord bli genomsvettig det första vi gör ? ( trodde vi sparade det till shoppingen ) =)

2010-01-14 @ 07:29:36
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0