Morgonstund har julmust i mun.

Här sitter jag minsann.
Glider runt i cyberspace, pimplar julmust och äter choklad.
En liten aptitretare innan frukost sådär... ;)

Imorgon hörrni...
Då släpar jag den där jädra massagebänken för sista gången.
Sen får den ett permanent boende i ett alldeles eget odelat rum.
Göttans!


Kom precis på att jag nog måste hälsa på mina bästisar på Skatteverket igen.
Råkade nog göra adressändringen från och med 1 april i stället för 4 januari.
Smart ass :/
Jajja.


Frukost!

Kommentarer
Postat av: linda

ojdå.... kanske inte så smart! ;-)

2010-01-03 @ 13:46:17
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/
Postat av: lisette

Julemusten är hääär nuuu

2010-01-03 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0