Inga baciller kommer här fram, här fram...

Var helt övertygad om att en elak dagisbacill hade smittat mig med magsjuka igår. Men nej... Tydligen inte. Den ångrade sig nog. Väldigt skönt tycker jag. Roligare kan man ju faktiskt ha. Kanske var kebabtallriken som botade mig. Det tror jag :) Kebabsås für alles.

Himmel vad kort den här helgen kändes. Bara svischade förbi utan att jag hann göra någonting av det jag skulle. Får eventuellt finbesök till helgen så då blir det ju städa som en tok resten av veckan. Vill ju inte att någon stackare ska bli kvävd av en förvuxen dammråtta.

Nej, pallra sig till Siba nu och byta stereo. Den jag köpte suger skunk. Skivsnurret liksom överröstar musiken. Obra. Jag kan ju spela från mp3-spelaren, men vad är då vitsen med en hel stereo? Ne... 'Den som handlar billigt handlar dyrt', som min kära mor brukar säga. Så fick hon rätt igen. Attans. Får bli en Philips nu istället. Hoppas det blir liiite bättre i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0