Choklaaaad!

Åhh vad jag vill ha choklad! Det är banne mig helt sjukt! Jag har typ druckit en liter o'boy, (Skojar inte!) och det hjälper inte! Nu skulle jag haft den där chokladen som Lisette och Hans kom med på juldagen. Men nej nej... Den glömde jag hemma. Hur kunde jag glömma chokladen! Katastrof!

Annars är jag helt inne i True Blood just nu. Helt underbar serie. Vad som stör migär att böckerna och serien är heeelt olika. Okey att det brukar vara lite olika. Men det här är ju helt knäppt. Nåja. Snart sett en säsong. Så har en hel underbar säsong kvar sen. Måtte trean komma illa kvickt. Får nog göra slag i saken och köpa Sookie Stackhouse-boxen. Aaa... Just det.

Bergvik imorgon. Köpa en stereo. Tror kunderna blir sådääär glada av att höra mig sjunga genom massagerna. Får nog skippa det. Synd att Älsket sover och inte kan följa med. Jag är ju inte så haj på det dära. Men men... Det ska nog gå finfint.

Kommentarer
Postat av: lisette

är du säker på att du glömde bort den och att den är kvar hemma? det är inte så att du åt upp den ? =)

2010-01-02 @ 09:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0