2010.

Ett bra år? Det hoppas jag. Förra året hände det ju enbart skit hela första veckan :/ Bättre år i år, tack.

Lugn nyårsafton. Hade True blood-maraton på greatstufftv.com :) Vad göra utan den sidan? Har dock drömt de allra snurrigaste drömmarna inatt. Måste vara alla dessa vampyrers fel :) Gick och la mig strax efter 23. Illa. Vaknade dock vid 00-slaget. Dels av raketerna, dels av att katterna var skräckslagna, och gjorde ett bra försök med att riva lägenheten. Så äre.

Ja, nä.Jag uppdaterade mest för Lysets skull. Hon kommer snart jaga mig med blåslampa.
Förhoppningsvis kommer snart ett roligare inlägg :)

Kommentarer
Postat av: lisette

oooh, det är några meningat här att läsa, som är nya för i år..! duktig, du sköter dig!

2010-01-01 @ 18:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0