Va är'e för skiiit!

Åhh, snälla... Vad är det för skräp? Måste de tvinga folk att vara med i Melodifestivalen eller? Vad gjorde till exempel Silver-människan där? Bedrövligt. Röstade på Linda Pritchard och Pain of Salvation. Men vad hade jag för det. Nej nej... Ola till final så klart. Who knew? Den enda låten jag glömde i samma sekund som han slutade bräka. Usch! Snygg styling förresten... Not!

Nej, det här duger inte. Tror det börjar bli dags för en hobby,så man slipper ödsla tid på sånt här. Mormor ringde förut. Hon tyckte jag skulle börja sticka. Varför inte. Behöver ju alltid raggisar. Å andra sidan har jag ju upptäckt något nytt; handduksorigami. Hahaha :S

Nä ni... Lite UNO kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0