Snö snö snö.

Himmel och pannkaka vad det har snöat alltså. Typ oavbrutet i ett dygn. Hur var det nu ni sa... Klimathot? Bite me! Inte här i alla fall :) Får nog gå tillbaka till de där "Det kommer bli en ny istid"-hotet som jag kommer ihåg från min barndoms glada dagar. Mammutar och mucho is och snö. Aaa, känns mer troligt faktiskt. Och isbjörnar!

Mina arbetskamrater (Oj, hur gammal är jag då? 100?) skulle ha varit på kurs idag, men SJ är ju SJ...  Inställt tåg. Så jag, som skulle varit ensam idag, fick sällskap hela långa dagen. Roligt. Ju fler desto bättre. Blev ännu en spa-dag kan man väl säga. Hot stone igen. Göttans.


Nä ni... Nu blir det transportsträcka a'la CSI innan snygg-Reid kommer på tv. Criminal Minds alltså :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0