Klaga lite mer då ;)

Bara klagas här till höger och vänster tycker jag. Inte okey :) Har man inget vettigt att säga, så kan man lika gärna vara tyst, tänker jag. Därför bloggar jag inte så mycket :) Hinner ju liksom inte med att göra så mycket när jag jobbar 6 dagar i veckan.I övrigt så äter jag och sover. Försöker hinna med ett varv på Friskis. Spännande värre, va? :)

Sitter och korreläser lite här. Uggahbuggah. Allt vill jag skriva själv :) Nog för att jag inte alltid är så grammatiskt korrekt, speciellt inte på bloggen, men det finns faktiskt gränser :) Men men... Lite skadad kanske. Ett kommatecken hittan eller dittan kan väl kvitta. För vissa... Men jag ska vara snäll. Lite. Kanske.

Kom på idag att jag skulle köpa fina dörrhängare på Lagerhaus. Sånna hängare man hänger på dörren, ni vet :) Får inte plats med stol till kunderna i mitt behandlingsrum. Och en del lägger kläderna på golvet istället. Känns sådär. Men tyvärr. Passade inte alls bra på min dörr. Inte ifall jag ville stänga i alla fall. Och det vill man ju oftast. Så får väl våldföra mig på dörren med borrmaskin istället. Jag som tänkte vara lite smidig för en gångs skull. Icke.

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med choklaaad och Criminal Minds innan det är dags att sova.

Pussiluring på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0