Ärligt talat...

Fick nåt jävla brev från SAMI idag. Svenska artister och musikers intresseorganisation. Då ska man alltså betala in lite cash till Kreti och Pleti för att allmänheten eventuellt kan råka höra en ton. Om man går in på deras hemsida så är det inte direkt Lady Gaga som får pengarna... Utan typ Anders Kråka och... Tomtar på Loftet. Qué? Jo, men dem poppar vi ju för fullt på salongen? Ja, herregud. Utsugare. Räcker det inte med att en skivjävel kostar 200:- eller? Men ja' ä' int' bitter.....

Annars har jag minsann bakat en kladdkaka till fredagsmyset imorgon :) Höhö. Alla får göra ett litet uppehåll i sina dieter. Jag kör som vanligt på "Ät så du blir fet och fin". Annars blir det ju bara mer över till mig! Göttans! :)

Fick lite panik på vägen hem från jobbet. Släckte jag alla ljusen? Var spisplattan avstängd? Drog jag ur värmefilten? Larmade jag? Snälla Älsket skjutsade ner mig för en koll, så nu kan jag sova lugnt inatt. Har ju lite "Larmande jag nu då?"-ångest. Men så är det alltid. Inte bra för mitt hjärta att vara sist därifrån :) Imorgon jobbar jag till 19.00. Men å andra sidan har jag tagit sovmorgon. Me need beautysleep!

Så fick jag min nya telefon idag. Mer ljusrosa telefon får man leta efter... Å dessutom fick jag ett till abonnemang också. Ehh... Var u meningen "JA, jag vill ha en ny telefon" sa jag "JA, jag vill ha ny telefon, och nytt abonnemang" ? Får gå in till 3 imorgon. Har inte vågat öppna telefonen.Vill ju kunna skicka tillbaka om de inte kan fixa över det på nuvarande abonnemanget. Jäkla skräp. Bara krångel.




Edit: Kråk-Anders var visst kråkrösten i 'Mamma Mu och kråkan'. Just Mamma Mu och Kråkan lyssnar vi ju jämt på på Salongen! Alla som har varit där vet det. Den går på repeat i alla rum... Då är detklart att Kråkan ska ha pengar...

Kommentarer
Postat av: lisette

gick inte att lämna kommentar på förra inlägget, så nu ska jag passa på :D



dom där 3, vad har jag sagt, skräääp! du förtjänar sovmorgon, och du, skicka hit lite kladdig kaka



<3

2010-02-12 @ 15:38:16
URL: http://myslys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0