Vi är så duktiga!

Blev lite spontanträning idag. Tänkte först åka och träna, men sen tänkte jag... Nej. Ändrade mig igen när Linda skulle iväg och träna. Lika bra att passa på när man får träningssällskap! :) Det är mycket lättare att ta sig iväg, och defintivt roligare. Nu finns det inte många muskler som inte gör ont när jag rör på mig. Tydligen fanns det en muskel i kärlekshandtagstrakten också. Who knew?

Har ju dessutom varit duktig och kört bil till Friskis både igår och idag. Haha. En del tycker att de är duktiga när de lämnar bilen hemma. Men jag är överlycklig när jag våga ut och köra... Köra bil-fobikern. Ajja... Ingen dog idag heller. Inte vad jag vet i alla fall. Men jag ser ju inte så bra som vi alla vet...

Nu bli're sängen. Har jag ju en sjukt spännande bok att läsa. Och så möte i gryningen.

Night night!

Kommentarer
Postat av: Linda

visst är vi :-)

2009-09-30 @ 23:12:37
URL: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0