Undrens tid är icke förbi.

Idag pallrade jag mig iväg till gymmet. Jag skulle ha pallrat mig iväg till ett medel/styrka-pass, men var typ en timme för tidig. Orkade inte riktigt vänta så länge... Så kastade mig in i gymkaoset. Tänka sig... Jag som trodde att jag inte hade gymmat på 2 månader. Men fick en positiv överraskning. Det var nämligen bara 1 månad och 2 veckor sen ;)

Jag börjar förresten känna av den här sömnlösheten som en del egna företagare pratar om. Det finns för myckt att klura på, planera och bla bla bla för att jag ska kunna sova. Och varje gång jag tror att jag har allt under kontroll, så kommer jag på något nytt. Idag kom jag på att jag kanske borde ha växel. Det är bra har jag hört. Bäst jag skriver ner det :) Jysks handdukar var ju också bara skit. Jag och Jysk har inte samma syn på badlakan. Badlakan når runt kroppen. Inte Jysks 'badlakan'. Men jag fick i alla fall min F-skattsedel idag. Så imorgon blir det banken och fixa kreditkort, och sen blir det shopping. Typ.. Handdukar. Whoppidooo! :)

Nå väl.. En balja med te, Lindts Blueberry Intense-choklad och Idol. Kanske blir det Sweet Home Alabama sen också :) Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Micke

Du kan få växla med mig, jag har en del mynt. Följ länken så får du se hur det såg det ut november förra året (http://snowman.webblogg.se/2008/november/jag-och-idag.html) och det har inte minskat :)

2009-09-09 @ 22:05:51
URL: http://fortitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0