Tra la la.

Jag är liiite uttråkad. Älsket trillade in i sovrummet runt 7 imorse och väckte katterna som väckte mig. En körde klorna i fötterna på mig, och den andra började gnaga mig i hårbotten. Nice... Sen började min kära sambo att prata med mig om allt och inget, och då går det inte att få tyst på honom. Omöjligt att somna om sen. Så här har jag suttit sedan 8, och nu finns det inte så mycket mer att göra :) Väntar bara på att mina morötter ska bli färdiga för skörd...

Tror att jag snart ska ta mitt pick och pack och traska ner till Aqua. Måste packa ihop min bänk. Två massörer som delar på ett rum, och båda vill ha sin egen bänk. Då får man skifta lite :) Måste fixa lite musik i helgen också. Helst kanske köpa något som spelar mp3... Men det får nog vänta ett tag :) Jag hade helt missat att det fanns cd-spelare som spelade mp3-format. Pinsamt. "Men hallå! Det är 2009!" utbrast min bättre hälft förfärat. Jaja...

Älskets enda kommentar om håret var förresten "Och vad heter den där färgen då? Marabou chokladbrun, eller?" Snarare Premium Dark i så fall... Fast nu har jag ju tvättat det en gång, så det kanske börjar gå så sakterliga mot mjölkchoklad... :) Jaja... Jag tror att han tycker om mig ändå :)

Kommentarer
Postat av: lys

chokladbrun=D haha, han kan han, micke!

2009-09-19 @ 17:04:42
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0