Sunday, bloody sunday.

Jaha ja. Vad gör man en dag som denna? Jag antar att jag skulle kunna pallra mig ner till Friskis och gymma lite. Men det känner jag inte riktigt för... :) Är ju Idol-repriser hela dagen, så det kunde ju varit ett alternativ. Dock har vi ju bara tv i sovrummet, och Älsk har jobbat natt. Han såg sådääär nöjd ut när jag satte igång Idol kan jag säga. Vadå, tycker han inte att de sjunger fint eller? :) Förstår inte.

Nåja... Får väl fördriva några timmar på king.com eller så. Eller läsa ut den där skittråkiga boken, som tydligen skulle vara skiiitrolig. Men icke. "Vi som hade alla rätt" suger. Läs inte den. Spara pengarna. Och tiden :) Själv kan jag inte lägga ifrån mig böcker. Jag måste läsa ut dem. Hur dåliga de än är. Dålig egenskap.

Nehe. Göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0