Now we're talking.

Nu börjar vi närma oss något som vi faktiskt kanske eventuellt kan ha råd med :) Det behövs lite kärlek, men hey! Snickare, rörmockare, målare, mattläggare, ALLT, finns i släkten. Piece of cake! Mahahaha. Jag kan bidra  med lite fika emellanåt... Och massage. Dock låg ju huset i Deje. Blir lite åt fel håll för stackars Micke :) Men han påstår ju att han gillar att köra bil. Till skillnad från vissa andra...

 

Det här huset röstade Älsket för annars. 4 750 000:- Vansinne!

Inte ens en liten gräsplätt.

Jag kräver en gräsmatta! Var ska annars alla våra 300 barn leka? :)


Annars då? Det var superskönt att komma iväg och träna idag. Fast det är så skönt, är det alltid så svårt att komma iväg :) Väldigt dumt. Var ju ett bra pass också. Har aldrig sett den instruktören förut, men tummen upp för henne. Kanske borde komma iväg lite mer än en gång i veckan :P Det är illa när man vevar med armarna och gäddhänget startar vibrationer som går ändra ner i tårna :) För att inte tala om kärlekshandtagen. Fast det hindrade mig inte från att äta choklad direkt efter. Och Pringles. Lite mer att älska <3 :)

Nu blir det sängen. Imorgon ska jag forsta lite om Bolagsverket und so weiter. Tydligen så finns jag inte fast jag finns. Öhh. Ja. Morgondagens problem som sagt... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0