Löning!

Äntliiigen. Mitt konto har varit övertrasserat sedan 1 september tror jag :P Äntliiigen är jag på plus igen. Höhö. Det är ju alltid trevligt. Men det återgår väl snart till ordningen när räkningarna är betalda :) Som tur är ska jag ju jobba imorgon då. På Loka. 9-19. Det blir alltså... 8-9 massager. Om det är fullbokat. Vilket det typ alltid är :) Men det är skönt att det inte är någon dötid i alla fall. Då svischar dagen förbi. Hoppas på många spa-massager :)

Blev ju medbjuden att hänga med alla sköningar på jobbet ut idag, men det är inte så uppskattat att komma bakfull till jobbet. Än mindre köra bil då. Om jag är en trafikfara i vanliga fall så... :)

Nej, men om man skulle ta och sova då. Jag hade ju längtat efter att få sova tills jag vaknade, och sen shoppa loss i Ikea-kaoset. Får väl se om det blir på söndag istället då. Vi ska flytta om lite här hemma. Chinchillorna ska ut ur köket. Frågan är bara var de ska hamna istället. Det visar sig.

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0