Jag är sannerligen dålig på shopping.

Jag får köpa kläder, för jag äger inga kläder. Därför är det ingen som klagar om jag skulle råka komma hem med ett par impulsköpta jeans, trots att jag bara har 35 kronor på kontot. Så idag försökte jag få till lite shopping när jag följde med Suss. Gick in på Gina eftersom de enligt reklamen ska ha mysiga stickade tröjor. Inte ett skit fanns det. Gick in på H&M, för de har ju haft massa fina skjortklänningar som till och med passar! Nä... Nada! VeroModa... De har alltid något fint. Men näpp. En halv baguette på Subway blev det i alla fall... Och den var ju god. Men mat räknas inte som shopping!


Nu blire kaffe! Annars kommer jag att somna här illa kvickt.

Kommentarer
Postat av: lys

jag skulle kolla underkläder på HM häromdagen, jag kom hem med ett par jeans för 179:- och en huvtröja för 149:- från Vero istället. Good?

2009-09-08 @ 09:49:11
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0